Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady.
Jak postupovat
- Kupující zašle výrobek na adresu prodávajícího (čtvrť 9. května 52, 53851 Chrast u Chrudimi, nebo na adresu Jiránkova 2274, 53002 Pardubice) po dohodě s prodávajícím. Zboží musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balicího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů.
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
- U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.